فروش ویژه

عطر ادکلن نورس فیلدز تیلور لا فم | NorthFields Tailors La Femme EDP

NorthFields Tailors La Femme
دسته: برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برند: نورس فیلدز تیلورز
ویژگی‌ها
حجم عطر:
غلظت عطر:
جنسیت عطر:
طبع عطر:
رایحه عطر:
گروه بویایی:

عطر ادکلن نورس فیلدز تیلور لا فم زنانه – NorthFields Tailors La Femme EDP عطری ملایم و شیرین است. این عطر زنانه اغواگر در سال 2013 با برند NorthFields Tailors در بازارهای جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. عطر نورس فیلدز لا فم زنانه برای استفاده در آب و هوای معتدل سال طراحی شده است. ادکلن نورس فیلدز تیلورز لا فم اصل با وجود روایح سبز و تازه در ترکیباتش به جریان زندگی رنگ و بوی تازه ای می بخشد.

نحوه ارسال:
رایگان و فوری توسط سریعترین روش ممکن به سراسر کشور
free-shipping
پشتیبانی 24 ساعته
هفت روز ضمانت بازگشت
24 ماه گارانتی اصالت معتبر
پرداخت در محل ویژه شهر تهران

موجود در انبار

ارسال توسط عطر ادکلن عطربای | بهترین قیمت خرید عطر ادکلن اصل با گارانتی
17% قیمت اصلی ۱,۸۴۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۵۲۰,۰۰۰ تومان است.
- +

توضیحات عطر

معرفی عطر ادکلن نورس فیلدز تیلور لا فم – NorthFields Tailors La Femme EDP

عطر ادکلن نورس فیلدز تیلور لا فم – NorthFields Tailors La Femme EDP عطری ملایم و شیرین است. این عطر زنانه اغواگر در سال 2013 با برند NorthFields Tailors در بازارهای جهانی عطر و ادکلن معرفی شد. عطر نورس فیلدز تیلور لا فم زنانه برای استفاده در آب و هوای معتدل سال طراحی شده است. ادکلن نورس فیلدز تیلور لا فم اصل با وجود روایح سبز و تازه در ترکیباتش به جریان زندگی رنگ و بوی تازه ای می بخشد.

طرز شکل گیری روایح موجود در عطر نورس فیلدز تیلور لا فم

به هنگام اولین اسپری از عطر نورس فیلدز تیلور لا فم زنانه روایحه مرکباتی لیمو و یوزو در فضای اطرافتان هاله ای از نشاط و سرزندگی را تراوش خواهند کرد. که با وجود هندوانه در این ترکیب شیرینی دلفریبی را تجربه خواهید کرد.

نت اول عطر ادکلن نورس فیلدز تیلور لا فم زنانه به دلیل وجود یوزو در ترکیباتش به کاهش استرس کمک کرده و آرامش را جایگزین آن خواهد کرد. با پیدایش روایح گلی متوجه حضور قلب نت های ادکلن لافم خواهید شد. که لطافت و ظرافت زنانه را یدک می کشد.

در ادامه پس از گذشت ساعتی نوبت به حضور روایح نت ماندگار عطر نورد فیلدز تیلورز زنانه خواهد رسید. که با عطر سدر و چوب صندل روایح چوبی زیبایی مشامتان را نوازش خواهد کرد. در این نت گیاه پاتچولی نیز وجود دارد که در ترکیب با وانیل اندکی رام تر شده و ملایم و دل انگیزتر به مشام می رسد.

  • آکوردهای اولیه عطر لا فم زنانه: لیمو، هندوانه و یوزو
  • آکوردهای میانی عطر لا فم زنانه: گل یاس، نیلوفر آبی و شکوفه پرتقال
  • آکوردهای پایه عطر لا فم زنانه: سدر، وانیل، نعناع هندی و چوب صندل
عطر ادکلن نورس فیلدز تیلور لا فم

عطر ادکلن نورس فیلدز تیلور لا فم

 

سایر ویژگی های عطر ادکلن نورس فیلدز تیلور

زنانه

غلظت: غلظت عطر ادکلن نورث فیلدز تیلور لا فم زنانه ادو پرفیوم است. و این به دلیل به کار رفتن 15 تا 20 درصد اسانس در ترکیبات آن می باشد. ادو پرفیوم تیلور لافم زنانه اورجینال دارای ماندگاری و پراکندگی متوسطی است. و برای محیط های عمومی و کاری انتخاب مناسبی است.

طبع: عطر لا فم زنانه طبع گرمی دارد، که برای استفاده در تمام روزهای سال مناسب است. با این حال انتخاب ادکلن نورد فیلدز تیلورز لا فم زنانه در روزهای بهار جزو بهترین گزینه ها خواهد بود. همچنین در پائیز و زمستان لذت آغوش گرمی را برایتان خواهد داشت.

گروه بویایی: ادکلن تیلورز له فمه زنانه اصل دارای عناصر میوه ای گلی و سبز در ترکیباتش می باشد، که در لایه ای از روایح چوبی غوطه ور شده اند. غلظت بالای عناصر میوه ای و گلی گیاهی سبب شده است تا عطر لافمه تیلورز در گروه بویایی معطر میوه ای قرار داشته باشد.

شکل ظاهری عطر NorthFields Tailors La Femme EDP

عطر NorthFields Tailors La Femme بطری کریستالی سنگین و بلندی دارد، که به لحاظ شفافیت شیشه، مایع صورتی رنگ عطر در درون آن نمایان است. قسمت سرشانه بطری این عطر مانند  اوریگامی 1900 زنانه  عریض تر از پایه آن است.

وجود نواری طلایی رنگ و باریک بر روی شانه و درپوشی کرم رنگ و استوانه ای شکل بر روی گردن طلایی از رموز طراحی زیبای این بطری است.

نشان تجاری برند نورس فیلدز تیلورز بر روی بطری درج شده است. در زیر این بطری نام برند NorthFields Tailors و در زیر آن نام عطر La Femme با رنگی روشن به چشم می خورد.

خصوصیات عطر

حجم عطر

غلظت عطر

جنسیت عطر

مناسب فصل

, , ,

طبع عطر

رایحه عطر

گروه بویایی

مبدا برند

عطرساز

سال عرضه

نظرات عطر

5 از 5
از 1 دیدگاه

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

  1. آواتار مدیر سایت
    5.0

    مدیر سایت پاسخ

    نورث فیلدز تیلور لا فم عطری ملایم و شیرین بوده که مناسب استفاده در تمام طول سال است.

فروش ویژه
عطر نورس فیلدز تیلور لا فم
عطر ادکلن نورس فیلدز تیلور لا فم | NorthFields Tailors La Femme EDP

موجود در انبار

17% قیمت اصلی ۱,۸۴۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۵۲۰,۰۰۰ تومان است.
- +