برای سهولت بیشتر کاربران، ما روش های مختلفی را برای ارسال سفارش در نظر گرفته ایم؛ علاوه بر این، در صورتی که تمایل به استفاده از روش های تعریف شده ما ندارید، می توانید در توضیحات خرید یا پس از ثبت سفارش با ما تماس گرفته و نحوه ارسال سفارش خود را تعیین نمایید.

انواع روش های ارسال سفارش در عطربای «خرید عطر» به شرح زیر می باشد:

ارسال سفارش با پیک مخصوص عطربای:

در این روش اگر سفارش تا ساعت 12 قبل از ظهر ثبت شده باشد، مرسوله از طریق پیک مخصوص عطربای در همان روز، و اگر سفارش بعد از ساعت 12 ثبت شده باشد در اولین روز کاری بعد از آن روز، برای مشتریان ساکن تهران ارسال می گردد. (سریع ترین روش ارسال)

نکته: مشتریان می توانند مرسوله خود را بصورت حضوری در بازار بزرگ شهر تهران نیز دریافت نمایند. آدرس دفتر فروش در صفحه تماس با ما قابل مشاهده است.

پیک عطربای

ارسال با الو پیک:

در این روش اگر سفارش تا ساعت 12 قبل از ظهر ثبت شده باشد، مرسوله از طریق الو پیک در همان روز و اگر سفارش بعد از ساعت 12 ثبت شده باشد در اولین روز کاری بعد از آن روز، برای مشتریان ارسال می گردد. در این روش، زمان تحویل مرسوله به خریدار مطابق با شیوه های ارسال الو پیک متغیر می باشد. ضمناً از سرویس دهی الو پیک در منطقه خود مطمئن شوید! 

ارسال سفارش با الو پیک

ارسال سفارش با پست / تیپاکس / چاپار:

در این روشها اگر سفارش تا ساعت 12 قبل از ظهر ثبت شده باشد، مرسوله در همان روز و اگر سفارش بعد از ساعت 12 ثبت شده باشد در اولین روز کاری بعد از آن روز، برای مشتریان کل کشور ارسال می گردد. نحوه پرداخت در این روشها اینترنتی بوده و پس از ارسال سفارش، با کد رهگیری که از طریق سرویس مربوطه برای شما پیامک می شود، می توانید از طریق سامانه های رهگیری مرسولات پستی ، رهگیری مرسولات تیپاکس و رهگیری مرسولات چاپار سفارش خود را پیگیری نمایید. بازه زمانی تحویل مرسوله در این روشها بسته به مسافت شهرها از یک روز تا سه روز کاری است.

نکته: بدلیل اختلالات ممکن است گاهی پیامک کد رهگیری از طریق سرویس های مربوطه با خطا مواجه گردد؛ پس از 24 ساعت از ثبت سفارش در صورتی که هنوز کد رهگیری را از طریق پیامک دریافت نکرده اید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارسال پستی

در روش های ارسال سفارش که در بالا توضیح داده شد، «ارسال با پیک مخصوص» برای شهر تهران در اولویت بوده و در صورت عدم دسترسی به پیک مخصوص در لحظه ارسال سفارش، مرسوله از طریق الو پیک یا روش های دیگر ارسال می گردد.

نحوه ارسال سفارش به سایر شهرستان ها بصورت انتخابی توسط ما بوده و در صورت تاکید مشتری به ارسال به روش خاص، گفته مشتری برای ما ارجحیت دارد. (در واقع ممکن است در یک روز عادی پست پیشتاز و تیپاکس شلوغ باشند و چاپار خلوت، که در این صورت سفارش با چاپار ارسال می گردد؛ یا بالعکس؛ ما برای ارسال سریعتر مرسوله، روش سریعتر را انتخاب میکنیم.

لازم به ذکر است در صورت عدم پوشش منطقه مشتری توسط تیپاکس یا چاپار، سفارشات این مناطق با پست پیشتاز ارسال می گردد.

برای مشاهده حراج های روزانه عطریات می توانید به صفحه فروش ویژه عطر مراجعه نمایید.